.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستور برای جمع‌آوری باغ وحش آمل

 شهردار آمل درباره آخرین وضعیت باغ وحش پارک دهکده طلایی آمل گفت: با هماهنگی دادستانی تصمیمات لازم گرفته شده است و از طریق محیط ‌زیست نیز پیگیری‌های لازم صورت گرفته تا نسبت به جمع‌آوری این باغ وحش اقدام کنیم.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، احمد امیرسلیمانی امروز در نشست خبری که به همت انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان برگزار شد، به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شهردار آمل که آخرین نشست خبری خود را در شهریور 90 برگزار کرده بود پس از یک سال و نیم، بار دیگر در برابر خبرنگاران حاضر شد.

کار خود را با تحول منابع انسانی آغاز کردم

شهردار آمل در پاسخ به سئوالی درباره تغییرات متعدد در نیروهای این شهرداری و سازمان‌های وابسته و به کار نگرفتن نیروی‌های باتجربه شهرداری عنوان کرد: کار خود را در آمل با تحول منابع انسانی آغاز کردم و افرادی را که توان کار کردن ندارند و یا این‌که علاقه‌ای به کار کردن با ما نداشتند را تغییر دادیم.

امیرسلیمانی با اشاره به این‌که برخی افراد دوست نداشتند با ما کار کنند یا این‌که فرصت همکاری با ما را نداشتند جابه‌جا کردیم، اظهار داشت: اما این جابه‌جایی به معنای طرد برخی افراد نیست و اخلاق نیز این حکم را نمی‌دهد که با نیروهای باتجربه این رفتار را داشته باشیم.

اولویت دادن به اجرای پروژه‌ها در آمل

وی با اشاره به این‌که اولویت اجرای پروژه‌ها در شهر آمل بازگشایی خیابان‌ها و معابر است، افزود: با روند روبه رشد افزایش وسایل نقلیه در سطح شهر و عدم امکان بهره‌برداری درست، اولویت کارها را برای کاهش بار ترافیکی شهر به کار گرفته‌ایم.

این مسئول با تأکید بر این‌که ترافیک شهر آمل نسبت به شهرهای اطراف مطلوب‌تر است، افزود: در زمینه رفع ترافیک که هم معضل اجتماعی و هم معضل روانی ایجاد می‌کند شرایط مساعدی داریم.

وی تصریح کرد: در سال آینده 80 درصد بودجه شهرداری به سوی بازگشایی دو خیابان سردار قاسمی و بلوار ولایت هدایت خواهد شد.

با هیچ خبرنگاری خصومت نداریم

شهردار آمل در پاسخ به سئوالی درباره تک‌رسانه‌ای و یا گزینشی رفتار کردن با رسانه‌ها گفت: واقعاً با هیچ خبرنگاری خصومت نداریم و این ذهنیت ما نیست که این‌گونه رفتار کنیم.

وی افزود: برخی به صورت نادرست عملکردی به ما نسبت می‌دادند که یا درست نبود یا جزو وظایف ما نبود اما در این زمینه هیچ جوابیه‌ای به رسانه‌ها ارسال نکردیم.

انتقاد از سد معبر در شهر را می‌پذیریم

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره وضعیت نامناسب سد معبر در خیابان‌های شهر آمل اظهار داشت: بحث سد معبر در سطح شهر را می‌پذیریم و باید در این زمینه تجدید نظر کنیم.

امیرسلیمانی با بیان این‌که سد معبر یک معضل جدی است، گفت: در برخی موارد نیز برای افرادی که شب‌ها در کنار خیابان‌ها بساط پهن می‌کنند سخت‌گیری نمی‌کنیم تا بتوانند روزی کسب کنند وگرنه جمع‌آوری آن‌ها دو روز زمان نمی‌برد.

اخطار برای جمع‌آوری باغ وحش آمل

امیرسلیمانی درباره آخرین وضعیت باغ وحش پارک دهکده طلایی آمل نیز گفت: با هماهنگی دادستانی تصمیمات لازم گرفته شده است و از طریق محیط ‌زیست نیز پیگیری‌های لازم صورت گرفته تا نسبت به جمع‌آوری این باغ وحش اقدام کنیم.

وی با اعلام این‌که در حال حاضر به این باغ وحش اخطار داده شده است که باید از شرایط فعلی خارج شود، افزود: این فرد باید کیفیت باغ وحش را به حد مطلوب برساند و نسبت به کاهش آلودگی زیست محیطی در جوار پارک کودک اقدام کند و یا این‌که نسبت به جمع‌آوری آن اقدام می‌کنیم.

نیروی مازاد در شهرداری نداریم

شهردار آمل در پاسخ به سئوال دیگری درباره این‌که سال گذشته شهرداری و شورای شهر آمل اعلام کردند 200 نفر نیروی مازاد دارند ولی امسال 75 نفر دیگر جذب شده‌اند نیز گفت: به جرأت می‌گویم که حتی یک نیروی مازاد در شهرداری آمل وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در برهه‌ای از زمان مدیری کارآفرین نبود و نمی‌توانست از نیروهای موجود استفاده کند که استنباط می‌شد کارکنان اضافه هستند اما امروز افتخار می‌کنیم که جذب نیرو در شهرداری داشته باشیم و اعتقاد نیز داریم کسانی که وارد شدند با اشتغالزایی آن‌ها و تشکیل خانواده امر مقدسی را به انجام رساندیم.

امیرسلیمانی با اشاره به آخرین وضعیت نیروهای استخدامی ابلاغی از سوی استانداری مازندران نیز گفت: 80 درصد امور گزینشی این نیروها انجام شده است و این افراد تا پایان سال وارد مجموعه می‌شوند.

واگذاری دکه‌های مطبوعاتی به خبرنگاران

شهردار آمل در برابر درخواست خبرنگاران برای واگذاری دکه‌های مطبوعاتی به خبرنگاران اظهار داشت: 13 مکان برای نصب دکه‌های مطبوعاتی در سطح شهر جانمایی شده که پنج نقطه آن برای دکه گل و گیاه به سازمان پارک‌ها و فضای سبز واگذار می‌شود.

وی افزود: تعدادی از دکه‌ها نیز به انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل واگذار می‌شود تا به فعالیت اصلی این دکه‌ها پرداخته شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.657 seconds.